Roland Kamphuis Rotating Header Image

Albert Heijn vergelijkt, en hoe

Gister zag ik bij de AH een bord hangen met de prijsvergelijking van AH en C1000 en als titel “Ook voor de prijs naar de AH”. Ze waren namelijk op een bedrag van 60 euro maar liefst 21 cent goedkoper. Ik vind dat een belachelijk klein bedrag en leerde dus dat eigenlijk C1000 ook best goed geprijsd is. Bovendien ben je de 21 cent voordeel al kwijt aan benzine als je bijvoorbeeld verder moet rijden voor AH.

Bij nadere bestudering van de bon viel me op dat alle artikelen dezelfde naam en prijs hadden waardoor de vergelijking ongeloofwaardig wordt. De 21 cent winst behalen ze enkel op één product: herbal Shampoo! Een product dat je niet eens iedere dag of week koopt!
Kortom een waardeloze vergelijking.

2 Comments

  1. Roland says:

    Kevin bedankt voor je replay.

    Kevin vertelde dat C1000 ook praktisch van Ahold is, en dit een manier om voor beide reclame te maken en de andere winkels aan de kant te zetten.

  2. deze reclame vatte ik ook niet haha! ;) die comment op je blog verklaard het..

Leave a Reply