Roland Kamphuis Rotating Header Image

Klagend persoon weet niet waarover hij klaagt.

Vandaag weer een bijzonder geval op msn. Er kwam een nieuw persoon klagen dat de server van “zijn vriend” offline was. Ik heb hem de tip gegeven contact op te zoeken met zijn vriend. Deze persoon beweerde er gister na deze server gekeken zou zijn, en hij bleef maar vragen waarom dat niet gebeurt zou zijn. Verder vroeg deze persoon over hoe onze procedure is wanneer er een server offline is.

Uiteindelijk heb ik deze persoon verteld dat ik het gesprek beindigd. De persoon begon niet nette dingen over icehosting te zeggen en vroeg waarom ik weg wou. Toen heb ik hem duidelijk verteld dat deze persoon GEEN servernummer heeft genoemd, GEEN klantnummer, GEEN naam van zijn vriend. Ik dus nooit kan weten welke server de persoon bedoeld. Hierop heeft de persoon niet meer gereageerd.

Bedenk je dus voordat je voor “jouw vriend” een klacht gaat doen. De persoon die het beste een probleem kan doorgeven is de eigenaar. Zodat wij in actie kunnen komen!

Leave a Reply